نسخه بتا ios9.2 منتشر شد!
دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
نسخه بتا ios9.2 منتشر شد!
10 / 8 / 1394برچسب:ios9,بروزرسانی ios,نسخه جدید ios, ساعت 1:29 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

هنوز زمان زیادی از عرضه نسخه 9.1 سیستم عامل جذاب اپل یعنی ios نگذشته است و هنوز بسیاری از کاربران اپل محصولات خود را به این نسخه از ios بروزرسانی نکرده اند و یا هنوز این نسخه برای دستگاه آن ها منتشر نشده است که اپل به فکر نسخه9.2  سیستم عامل خود افتاده است و نسخه بتا آن را امروز در اختیار عموم قرار داده است.

این نسخه برای اولین بار چند روز پیش در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت و اکنون در اختیار همه ی کسانی است که برای نرم افزارهای بتای اپل ثبت نام کرده اند.

فقط این نکته را به یاد داشته باشید که به مانند قبل اگر شما خواهان نسخه بتا ios9.2 باشید به شما پیشنهاد اپدیت آن بر روی آیفون، آیپد و آیپادتان داده می شود و هنگامی که شما درخواست دریافت این نسخه را می دهید و سیستم خود را آپدیت می کنید دیگر به سادگی قادر نیستید که به نسخه های پیشین iOS بازگردید.

در این نسخه در حال حاظر تغییرات اندکی وجود دارد و تعدادی از باگ ها رفع شده است.البته به یاد داشته باشید که همانظور که اشاره شد iOS 9.1 کمتر از یک ماه است که در اختیار عموم قرار گرفته است و تا نسخه اصلی ios9.2 احتمالا چندین نسخه بتای دیگر را شاهد خواهیم بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





---------------------------------------------